The Spartans
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We are the spartans! We live to serve the emperor!
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 Søknad om medlemskap

Go down 
AuthorMessage
Razor_
Guest




Søknad om medlemskap Empty
PostSubject: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyWed Oct 29, 2008 10:10 am

Ingen problem. Har enda ikke mottatt aktiverings mailen på den kontoen jeg prøvde å registrere her, så foreløpig kan jeg ikke sende pm's via forumet. Kan eventuelt sende deg en liten mail ingame viss du vil.
Back to top Go down
JLH




Number of posts : 296
Age : 30
Bosted : Drammen
Registration date : 2008-07-08

Søknad om medlemskap Empty
PostSubject: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyWed Oct 29, 2008 9:19 am

Akurat nå har vi noen små problemer i alliansen. Men jeg kan kontakte deg senere igjen... hvis det er greit Very Happy Hadde hvert fint om du kunne sende meg en melding om koordinatene til en av byene dine så jeg får kontakt.

MVH JLH
Back to top Go down
http://s2.bitefight.no/c.php?uid=24599
Razor_
Guest




Søknad om medlemskap Empty
PostSubject: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTue Oct 28, 2008 3:24 pm

Hei!

Jeg har 44000+ poeng og har 4 byer (2xMarmor, Vin og Krystall), alle er på nivå 19. General scoren min ligger på 2300+
Sliter litt med vin og krystall pga palass/guvenør oppgraderinger for tiden, men det vil ordne seg etterhvert som jeg blir ferdig med oppgraderingene. Så blir det fokus på å oppgradere by 5 til å matche de andre byene før videreutviklingen av de andre byene vil fortsette i normalt tempo. Holder også på med å donere store mengder ved til gruvene på øyene mine, går desverre litt tregt pga det er ikke så mange utenom meg som gjør det. Men etter litt overtalelse så kommer det seg.

Er innom Ikariam ganske ofte hver dag, ca 15+ på hverdagene og som regel litt oftere i helgene. Og oftere uansett når etter behov.

Har bare blitt angrepet en gang, men angriperen mista hele flåten så han trakk hæren sin før den kom frem.

Håper jeg får bli med i The Spartans.
Back to top Go down
Sponsored content





Søknad om medlemskap Empty
PostSubject: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap Empty

Back to top Go down
 
Søknad om medlemskap
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Spartans :: Søknader :: Meldemskap (Membership)-
Jump to: