The Spartans
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We are the spartans! We live to serve the emperor!
 
HomePortalLatest imagesRegisterLog in

 

 En sjette by?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Psygone




Number of posts : 10
Registration date : 2008-08-02

En sjette by? Empty
PostSubject: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 2:04 pm

Jeg lurer på om jeg skal bygge by nummer seks nå, eller om det er unødvendig? Det koster jo svinmye ressurser, men jeg skulle gjerne hatt en marmorby til... Er det noen av dere som har seks byer? Eller fler? Hvor mye misnøye/korrupsjon blir det i de øvrige byene?
Fint om noen som har noen erfaringer eller tanker om dette kan dele det med meg Very Happy

Mvh
Psygone
Back to top Go down
Guest
Guest




En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 2:29 pm

Det er ikke fysisk mulig. Du trenger 132,096 marmor for å utvide palasset ditt til å kunne bosette seg på sjette byen - du klarer ikke å oppnå et lagerhus som kan holde så mye ressurser.

Se under.


Last edited by Blokks on Sat Oct 11, 2008 2:56 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest




En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 2:33 pm

Blokks wrote:
Det er ikke fysisk mulig. Du trenger 132,096 marmor for å utvide palasset ditt til å kunne bosette seg på sjette byen - du klarer ikke å oppnå et lagerhus som kan holde så mye ressurser.

Ok, det jeg sier er feil, det er mulig - men om ikke alliansen hjelper deg så kommer det til å ta bortimot et halvt år for deg å skaffe nok ressurser, særlig fordi du må/bør oppgradere guvernørboligene også.
Back to top Go down
Guest
Guest




En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 2:57 pm

Er endel postinger om dette på forumene. Feks: http://board.ikariam.com/thread.php?threadid=23366
Back to top Go down
Psygone




Number of posts : 10
Registration date : 2008-08-02

En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 3:39 pm

Takk for tipset! Har lest gjennom svarene der, og de fleste mener det er verdt å starte en 6 by (hovedstad+5 byer) Jeg har nesten nok ressurser til å bygge ut nå, men er fremdeles skeptisk til korrupsjonen i de andre byene.. Korrupsjonen er selvfølgelig 0 nå.
Back to top Go down
JLH




Number of posts : 296
Age : 30
Bosted : Drammen
Registration date : 2008-07-08

En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptySat Oct 11, 2008 11:45 pm

Hvis du er smart, så må du først oppgradere alle guvernørboligene, så palasset. Da slipper du korrupsjon i diss byene... Very Happy
Back to top Go down
http://s2.bitefight.no/c.php?uid=24599
Guest
Guest




En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptyMon Oct 13, 2008 10:03 am

JLH wrote:
Hvis du er smart, så må du først oppgradere alle guvernørboligene, så palasset. Da slipper du korrupsjon i diss byene... Very Happy

Det er ikke nødvendigvis alltid riktig JLH. Som linken over sier er det flere som har tatt korrupsjons problemet i etterkant fordi det i lengden lønner seg. Det er beregning på tid kontra inntekt/ressursinnsanking. Også avhengig av hva slags ressursbyer du allerede har før man anskaffer neste. Men men, iallefall tryggest korrupsjonsmessig å ta det i din foreslåtte rekkefølge.
Back to top Go down
Trinh




Number of posts : 28
Registration date : 2008-06-09

En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? EmptyMon Oct 20, 2008 10:42 pm

20% korrupsjon på de som er ikke oppdatert, og 100% på den mye byen^^
lykketil:p
Back to top Go down
Sponsored content





En sjette by? Empty
PostSubject: Re: En sjette by?   En sjette by? Empty

Back to top Go down
 
En sjette by?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Spartans :: Info :: Hjelp og spørsmål (help and questions)-
Jump to: